Success med e-mail marketing

Success med e-mail marketing

Vidste du at e-mail marketing er en af de mest succesfulde måder at markedsføre på? Den er god nok. Selvom det digitale univers har udviklet sig en hel del siden e-mailens oprindelse, så er reklamer i mailboksen stadig en af de mest virksomme strategier inden for markedsføring. Det bedste af det hele er, at du hverken behøver kurser eller uddannelser for at blive en haj til e-mail-marketing.

Læs mere her.

Whitepaper om e-mail marketing

Whitepaper er en kort guide, som kan give dig indsigt i, hvad e-mail marketing egentlig er for en størrelse. Et whitepaper tager ikke længe at læse, og gør emnet nemt og overskueligt for dig, som gerne vil blive klogere på e-mail marketing.

Stort set alle brancher bruger whitepaper som E-bøger for at overskueliggøre et emne. Det gælder naturligvis også, når det kommer til e-mail marketing.

Hvis du gerne vil have succes med din markedsføringsstrategi, så er et whitepaper et godt sted at starte.

E-mail marketing I rivende udvikling

E-mail marketing er baseret på kommunikation og personaliseret indhold, som skaber en tættere relation mellem dig og dine kunder.

Med dit whitepaper i hånden er du allerede klædt godt på til at komme ordentlig i gang. Undersøgelser viser faktisk, at virksomheder har langt mere succes med e-mail marketing end for eksempel på sociale medier.

Når du markedsfører gennem mailboksen, så har du mulighed for at lave unikt og fængende indhold, som skaber kontakt med dine kunder. Det er vigtig at du arbejder grundigt med din template og design, så den passer til din målgruppe.

Det visuelle udtryk har meget at sige om, hvordan din e-mail modtages. Der skal arbejde med blikfang, billeder, fængslende overskrifter oget overskueligt indhold, som er nemt for læseren at skimte igennem.

admin