Vælg en servicemindet iPhone-reparatør første gang
Det er virkelig ikke fordi, jeg er en ekspert på telefoner, så ret mig hvis jeg tager fejl (spoiler det gør jeg ikke) men det er vist ikke meningen at ens telefon, skal gå død på tre freaken timer. Den var endda rimelig ny! Men åbenbart ikke ny nok til en returnering eller lignende.
Først tog den ned til et eller andet reparationssted der lå rundt om hjørnet, og bad dem om at fikse den. De tog telefonen og efter de havde været forsvundet i måske ti minutter, og så kom de tilbage og var meget sikre på at alt nu var okay med den.
Der gik omkring to uger, og så gik den død igen. Så jeg tager det som at alt nok ikke var helt okay alligevel. De var uhøflige, med en sur mine, og de ville ikke beskrive hvad der var galt førhen. Alt i alt var det dårlige service og så var resultatet jo ikke engang langvarende.
Så efter den oplevelse var jeg meget glad for at gå ned til Fixphone og få en mere fornøjelig oplevelse. Jeg begik selvfølgelig ikke den fejl at gå ned til de andre to gange, så jeg smuttede ned til Fixphone.
De tog imod mig med et smil på læben, og var meget høflige. De fik telefonen, og fortalte mig at det batteri, det andet sted havde givet mig, var et allerede brugt batteri, og den derfor ikke holdte længere. De gik videre til at fortælle mig at de nu havde skiftet batteriet og alt nu burde fungere godt, og gjorde det klart, for mig at jeg altid kunne ringe og spørge hvis jeg havde nogen spørgsmål.
Det var alt i alt god service, og min telefoner efter tre uger stadig velfungerende.
Det var en rar oplevelse ved Fixphone.