Skal du flytte dit hjemmekontor?

Skal du flytte dit hjemmekontor?

To gode tips til at få det gjort

Er du en af dem der trods alt har for meget at se til og til tider ikke kan indrømme det? Dette indslag kan tænkeligt stemme overens med mange af de unge og mindre selskaber som vi har herhjemme i Danmark. Det er vi for øvrigt meget stolte af. Det er ikke nemt at være iværksætter eller selvstændig for den sags skyld. Derfor har vi her gjort os nogle tanker om hvordan man i fremtiden kunne arbejde på sig selv i hjemmet. Sagt med andre ord kan det være altafgørende at have fokus på sig selv, hvilket samtidig kan gøre det svært at få praktiske opgaver udført. Vi vil invitere dig til at læse dette indlæg og gøre dig nogle tanker m hvordan du kunne “få det gjort”.

Gør dig selv en tjeneste

Uanset hvor tarveligt det er at sige, så gør du dig selv en kæmpe tjeneste at få det gjort. OG gerne med det samme. For de unge iværksættere er der utallige praktiske opgaver som ender med at have stor indflydelse på virksomheden velfungerende, hvorfor der her kommer nogle motiverende ord: Ja, du arbejder hårdere end så mange andre. Ja, du gør et godt stykke arbejde. Men du gør dig selv en endnu større tjeneste at sige tak for i dag, blot et par timer før tid og tage hjem og se på hjemmekontoret. Gør dig et overblik over hvad der skal laves og hvad der kan vente. Dit hjem er dit verdenscentrum og det sted der er hovedkilden til dine tanker og inspiration. 

Få hjælp til det

Hvis du ligesom os kan have svært at bede om hjælp, især når det er allermest nødvendigt, så må du hellere se at blive bedre til det. Det er en kæmpe hjælp at dæmpe sit ego i blot et par timer, ringe til en ven og spørge om ikke de har to timer til at catch up og hjælpe dig med lidt praktisk så din virksomhed igen kan køre fejlfrit. Uanset om det er kontorflyttet, det nye hæve-sænkebord det skal ind eller noget helt basalt og praktisk, så kan du altid bede en ven eller en professionel om hjælp.

admin